Tänk på att tidningar alltid saltar en smula.

Satt precis och käkade lunch med två kollegor när den ena av dem klickar sig in på VG.no på storbildsskärmen inne i lunchrummet. Jag noterat att några feta rubriker och lite lättklätt och fortsätter sedan med min sallad.

- Joanna, var inte du och jobbade på Kos förra året?
- Va? Jo det var jag! (Lycklig börjar jag förbereda några fantastiska fyllehistorier att dra för dem)
- Nuu ska ni få hö..
- Fantastiskt ställe det där Kos alltså..

Och då märker jag vad han sitter och läser på TV:n.

Detta.

Ja, det var ju rätt fantastiskt när man tänker efter.

Jag hade iallafall jävligt roligt med att fylla turisterna med diverse godsaker.

Man får ju ta de där skriverierna med en nypa salt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0