Last night/ystad









Igår var det raj raj ska ni veta. Trots min sömnbrist då jag fick byta buss 3 gånger under natten närjag åkte ner till ystad så var jag redo för en liten svängom. Så vi började lite lätt och lagom hos David, ökade takten på Soft och körde All in på Baren. Dock chockade jag och åkte hem lite över två då mitt alkohol intag var maxat och Uffe agerade taxi. Men det var en bra kväll. Synd bara att Baren var proppad av turister som inte för allt för vänliga. Att stå och påpeka högt och tydligt att ystad är bonnigt och att vi skåningar snackar som om vi är utvecklingsstörda är en rätt grov tabbe. Jag menar, inte fan är det konstigt att folk reagerar. Som tex jag. Jag var väl inte allt för hövlig jag heller. Men jag skulle aldrig åka upp till tex sthlm och börja klaga på hur de snackar och ser ut där. För helvete. Det är rätt och slätt idiotiskt.

Åhus eller se Bruno ikväll? Valet i kvalet? Bli fåll? Dansa sej lite? Eller kurera baksmällan? What to do, whaat to do.


Kommentarer
Postat av: H

bjud mig nästa gång, annars så ses vi om jag nu får något jobb i mögnorge

2009-07-22 @ 01:23:56
URL: http://lollipopslut.blogg.se/
Postat av: Anders K

Fan vad snygg du blev i sitt nya hår Joanna!

2009-07-22 @ 14:00:11
Postat av: Anders K

Ditt ska det ju vara!

2009-07-22 @ 14:00:28
Postat av: Joanna

Hanna! Ska du flytta upp till Norge? DO IT!

2009-07-22 @ 14:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0