09:46



Jag har en ny ring som jag fullkomligt älskar. Den är stor, guldig med en fullkomligt bedårande grön sten. Det är lustigt det där, hur man kan fästa sig vid vissa små ting. Jag menar, hade jag tappat den ringen så hade jag nog varit en smula deppig en längre tid. Samma sak är det med min svarta lilla clutch som jag hittade på Camden market i London när jag bodde där. Den följer med mig vart jag än reser, men det är sällan den följer med ut på de sedvanliga fyllorna som sker titt som tätt. Skulle någonting hända den så hade jag blivit mycket bestört. Det sitter liksom så många minnen i den väskan. Samma sak med ringen och alla de andra små ting som alltid följer med mig i väskan. Somliga bär med sig foton vart de än reser/flyttar. Jag har mina små ting.


Kommentarer
Postat av: Anders K

looking good!

2009-07-29 @ 12:45:42
Postat av: Patric

De där grejerna äger dig Joanna, du äger inte dem. Det är synd. Gör dig av med dem men spara minnena!

2009-07-29 @ 21:05:10
URL: http://www.miloo.se/puttefnask
Postat av: Joanna

Anders K: Tack!



Putte: Varför i hela världen ska jag göra mig av med saker som betyder mycket för mig. Att de skulle äga mig är bara rent och skärt bullshit.

2009-07-30 @ 09:18:31
Postat av: Patric

Att du blir upprörd bekräftar det bara, du är ägd av att deras tillfinnande är ett måste. Hårt det där.



Men du är söt.

2009-07-30 @ 15:06:36
Postat av: Ted

Trodde inte det var möjligt men du har fan blivit vackrare sen jag träffade dig senast. Du är underbar! Puss och kram goding!

2009-07-31 @ 01:47:05
Postat av: Joanna

Putte, jag blir inte upprörd. Jag håller bara inte med dig. Tycker det är befängt att just DU menar på att ens prylar äger en. Du är knappast rätt man att prata materialism och dess innebörd.



TED! Du är en riktig liten charmör, tack´!

2009-07-31 @ 10:07:25
Postat av: Patric

Det är ju du som skriver det. Att du hade mått dåligt länge om du blivit av med den ringen. För jag antar att den är mer symbolisk än svindyr - ellerhur?



Och va inte så allvarlig Joanna, förfan.

2009-07-31 @ 17:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0